НАЧАЛО      СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ

Счетоводни услуги


Счетоводна отчетност водят всички предприятия (фирми, организации с идеална цел) в България. След приключване на финансовата година (съвпада с приключването на календарната) се съставя Финансов отчет, подава се данъчна декларация и се плаща данък в срок до края на месец март.

Счетоводството, което една фирма трябва да води, зависи много от характера и обема на самия бизнес. За малки предприятия може да бъде достатъчно да се водят текущите счетоводни сметки, както и да се издават и съхраняват счетоводни документи, основно фактури.



Абонаментно счетоводно обслужване

  • Изготвяне на счетоводна политика на фирмата съгласно специфичната й дейност
  • Разработване на индивидуален сметкоплан
  • Осчетоводяване на извършените стопански операции съгласно българското законодателство и специфичните й потребности
  • Изготвяне на месецните справки-декларации по закона за ДДС и предаването им НАП
  • Ежедневно следене на финансовия резултат за данъчния период (ДДС за внасяне / ДДС за възстановяване)
  • Изготвяне на ИНТРАСТАТ и VIES декларациите и подаването им в съответните институции
  • Изготвяне на справки за нуждите на НАП, НОИ, НСИ и банки
  • Изготвяне на справки за вземанията и задълженията на фирмата
  • Изчисляване на амортизационните отчисления
  • Изчисляване на текущия финансов резултат


Личен състав и работна заплата

  • Изготвяне на цялостни досиета на служителите – трудови или граждански договори, допълнителни споразумения, длъжностни характеристики, заповеди и др.
  • Изготвяне на месечните ведомости за възнагражденията и подаване на свързаните с тях декларации в НАП
  • Изготвяне на платежните нареждания за осигуровките и данъците на персонала
  • Изготвяне на предварителни разчети за сумата на дължимите осигуровки за месеца
  • Подаване на болничните листове в НОИ
  • Изготвяне на всички необходими декларации, служебни бележки и удостоверения във връзка с отношения с НАП, НОИ, Инспекция по труда и останалите държавни институции
  • Консултациии и съвети относно промени в социалното, здравното, пенсионното и трудовото законодателство
  • Изготвяне на разчети за необходимите средства за работни заплати и актуализирането им при промяна на осигурителната тежест


Цени на счетоводни услуги – абонаментно месечно счетоводно обслужване

Фирми нерегегистрирани по ЗДДС с до 20 документа на месец и 1 брой осигурено лице – 80 лв./месец

Фирми регистрирани по ЗДДС с до 20 документа на месец и 1 брой осигурено лице – 150 лв./месец

Годишно приключване на фирми, които не са клиенти с абонаментен договор – по договаряне

Счетоводни консултации за лица, които не са клиенти с абонаментен договор – 30 лв./час





Клиентите за нас